התפרצויות זעם והפרעות התנהגות

התפרצויות זעם, הידועות גם כהתקפות טנטרום, מתחילות לרוב סביב גיל שנתיים, המכונה גם כגיל המרד. הילד הופך להיות עצמאי ופעיל, ובמקביל מפתח תכונות של מרדנות ותוקפנות. את התקפות הזעם, אנו פוגשים במצבים בהם הילד אינו מקבל את מבוקשו או מאוכזב מכל סיבה שהיא.

עוצמת התגובה של הילד, למצבים אלו, משתנה מילד לילד, ובמצבים קיצוניים אנו פוגשים את אותן התקפות טנטרום, בהן יכול הילד להטיל את עצמו על הרצפה, לבכות, לצרוח, לבעוט ולנופף בידיו לכל עבר.

התפרצויות הזעם והאלימות, הן לרוב בעיות התנהגותיות, אשר לרוב נובעות מקונפליקט בין אישיות הילד לבין האישיות וההתנהגות של הוריו, בשילוב עם גורמים סביבתיים נוספים. עם זאת, הסימפטומים יכולים לנבוע גם ממחלה, שינויים ביוכימיים, אפילפסיה ותרופות שונות. מחלות מחלישות, רבות עלולות להוות השפעה רעה מאוד על המזג של הילד.

 

הטיפול ההומיאופתי בילדים אשר סובלים מנטייה להתקפות טנטרום בגיל צעיר ולאחר מכן לאלימות, הוא טיפול יעיל ויסודי. בטיפול זה, הבעיה הגורמת להתנהגות זו נעקרת מהשורש וכתוצאה מכך גם הסימפטומים השונים של האלימות, התקפות הזעם והעקשנות הרבה.

עם זאת, חשוב לזכור, שהטיפול ההומיאופתי לבדו לא יפתור את הבעיה. כל עוד מסגרת התא המשפחתי אינה מתאימה את עצמה ומיישמת כללים נכונים ומתאימים של חינוך, בניית גבולות וביטחון עבור הילד, גם הרמדי ההומאופתית הטובה ביותר לא תביא לשינוי המיוחל.

לכן, במקרים אלו, במרכז לבנט, אנו משלבים הדרכה התנהגותית נכונה עבור ההורים, וכן הדרכה תזונתית אשר מאוד משפיע על המזג ומערכת העצבים של הילד.

054-4497387

merkaz.levant@gmail.com

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin
Share on google

קליניקות בפריסה ארצית

  • חיפה – רח' ספרון 3, מרכז הכרמל

  • הוד השרון – הבנים 14 ב', קומה 3,  מרכז "אמא אדמה"

  • מודיעין – בית יהונתן, קומה 5, מרכז "דעה", קניון עזריאלי

אני פה עבורכם!

השאירו פרטים ואחזור בהקדם