הפרעות קשב וריכוז

תחום הקשב והריכוז הינו מגפה של הדור החדש אשר פוקדת את ילדינו. מגוון של בעיות רגשיות, גופניות וקוגניטיביות הנכנסות תחת מטרייה אחת בשם "קשב וריכוז" והפתרון היחיד המקובל היום מגיע בצורה של תרופות פסיכיאטריות כגון ריטלין, קונצרטה ואדרל, אשר ילדים רבים סובלים מתופעות לוואי שונות כתוצאה מלקיחתן. יתרה מזו, התרופות הללו, אינן באות לרפא את הבעיה או הקושי, אלא רק לתת מענה זמני לכמה שעות, לאחריו הכל חוזר לקדמותו.

 

הורים רבים קורסים תחת הלחץ המופעל עליהם על ידי מערכת החינוך. היום מערכת החינוך, ובצדק, אינה מוכנה לסבול שום מקרים של אלימות או התפרצויות זעם אשר מסכנות את ציבור התלמידים האחרים. לכן, גם במקרים אלו מאלצים את ההורים לטפל בילד, ובמקרים רבים מפנים ישירות לנוירולוג או פסיכולוג שיתנו לילד תרופה פסיכיאטרית המשמת כתרופת הרגעה, תחת האמתלה שהתנהגות זו קשורה ל"קשב וריכוז".

 

במקרים אחרים, כאשר הילד הוא חולמני, או פשוט לא מרוכז, ההורים שומעים מהצוות החינוכי הצהרות מאיימות שמטרתן להלחיץ את ההורים, כמו: "אתם פוגעים בילד אם אתם לא נותנים לו טיפול(הכוונה כמובן לטיפול תרופתי)", "המצב פוגע בהערכה העצמית של הילד", "המצב החברתי שלו ייפגע" ועוד כל מיני הצהרות מלחיצות. 

 

העניין הוא, שמטרת הטיפול התרופתי הפסיכיאטרי שמקבל הילד, היא בהרבה מקרים אינה תואמת את הטיפול אשר הוא זקוק לו. הרבה מהבעיות הן אינן נוירולוגויות אלא רגשיות, או התנהגותיות. לכן, גם יותר ויותר נוירולוגים ופסיכאטרים המתמחים בתחום, ממליצים להורים לטפל בילד במקביל לטיפול התרופתי, בטיפול רגשי כלשהו, או בהקניית הרגלי למידה, וכמובן הדרכת הורים.

 

אנחנו במרכז לבנט, עושים בדיוק את זה. ללא צורך בתרופות פסיכיאטריות פוגעניות ועם שיפור ארוך טווח, אשר מועיל להרבה יותר מאשר מספר השעות שבהן מועיל הכדור הפסיכיאטרי.

 

הומאופתיה קלאסית היא שיטת ריפוי מערבית שפותחה על ידי רופאים באירופה לפני כ 250 שנה. הטיפול מתבסס על התאמה של תרופות הומאופתיות למאפיינים האישיים הייחודיים של כל אדם.

תרופות אלו פועלות ברמה משולבת מנטאלית, רגשית ופיזית על מנת לאזן את כל החלקים לפעילות טובה ויעילה יותר. בכך ניתן לפתור מגוון של בעיות גופניות כרוניות ורגשיות עמוקות.

 

התרופות ההומאופתיות המותאמות אינדיבידואלית לכל אדם, הינן בטוחות לשימוש וללא תופעות לוואי. תרופות אלו יכולות לתת פתרון לטווח ארוך של קושי אישי, אצל כל אחד מאתנו על פי הצרכים והקשיים האישיים שלו. באמצעות התאמה מדויקת של אחת מאלפי תרופות הומאופתיות קיימות, הדרכה התנהגותית חינוכית נכונה ושילוב של תזונה בריאה יותר. ניתן בטיפול הדרגתי, לתת לילדינו עתיד בריא, מאוזן ושמח יותר.

 

 השילוב של הטיפול ההומאופתי יחד עם כלים התנהגותיים והדרכה הורית נכונה מביא ליותר מ85% הצלחה !!!

תמרה מספרת על הטיפול של ביתה המתבגרת בבעיות קשב וחרדות
אייל ואיריס מספרים על השינוי של אייל עם הטיפול במרכז, לאחר שש שנים שלקח ריטלין
רונית חולקת את הסיפור על התהליך שעבר בנה בן ה-6, שהגיע עם בעיות התנהגות, חרדות, בעיות קשב ואלימות

054-4497387

merkaz.levant@gmail.com

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin
Share on google

קליניקות בפריסה ארצית

  • חיפה – רח' ספרון 3, מרכז הכרמל

  • הוד השרון – הבנים 14 ב', קומה 3,  מרכז "אמא אדמה"

  • מודיעין – בית יהונתן, קומה 5, מרכז "דעה", קניון עזריאלי

אני פה עבורכם!

השאירו פרטים ואחזור בהקדם