דלקת ריאות ואסטמה

מערכת הנשימה שלנו היא מערכת חיונית ומרכזית המשפיעה על התפקוד של כל האיברים בגוף. ברגע שמערכת זו אינה פועלת בצורה תקינה, כל הגוף והנפש יוצאים מאיזון. מאידך, פעילות נכונה ויעילה של מערכת זו משפיעה עלינו לטובה ומשפרת את היכולת הגופניות והנפשיות שלנו.

 קשיים תפקוד במערכת הנשימה יכולים להופיע לרוב בצורות של מחלות אקוטיות כגון דלקות ריאה וסמפונות, או כמחלות כרוניות כדוגמת אסטמה.

אסטמה – מחלת האסטמה היא מחלה אוטואימונית, שנגרמת על ידי היצרות הסמפונות שגורמות להפחתה באספקת האוויר לריאות וקושי בנשימה. במקרים מסוימים סימני האסטמה חולפים בגילאים המאוחרים, כאשר הריאות מתפתחות, וההתקפים נפסקים.

החיים עם מחלת האסטמה, הם מתישים ופוגעים באיכות החיים של כל המשפחה. לילות חסרי שינה, של חרחורים ואינהלציות עם סטרואידים, להסתובב כל היום עם משאפים של ונטולין, בודיקורט, סימביקורט, וכל זאת בשביל הקלה זמנית בלבד ומצב כללי שרק מחמיר.

הילדים מתוסכלים ומותשים, ההורים מודאגים, ונראה שאין פתרון באופק. מעבר לכך, ההשפעות של המחלה פולשות גם לתחומים אחרים ויכולים לפגוע בקשרים חברתיים, בקשב וריכוז, ומונעים מהילד את החיוניות החשובה לו כל כך בשנים אלו.

הטיפול באמצעות תרופות מבוססות סטרואידים אשר פוגעות קשות במערכת החיסון, ותרופות אנטיביוטית אשר פוגעות באיברים אחרים בגוף, זהו סיפור שלא נגמר ומחיר יקר לשלם בבריאות ילדינו.

הטיפול ההומאופתי, מוכר וידוע כטיפול המאפשר פתרון למגוון של מחלות כרוניות ואוטואימוניות אשר נכון להיום, אין פתרון עבורן ברפואה הקונבנציונאלית.

טיפול הומאופתי נותן פיתרון טבעי, יעיל, ואמיתי. מאחר והטיפול מותאם אישית, הוא פותר גם את המצבים הנפשיים הקשורים למחלות שהן משולבות גוף נפש כמו אסטמה. באופן זה, הבעיה נפתרת מהשורש ולטווח הרחוק על ידי טיפול מעמיק ויסודי. הטיפול משפר את איכות החיים של כל בני הבית ומשחרר את הילד מעול הקושי הנשימתי.

054-4497387

merkaz.levant@gmail.com

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin
Share on google

קליניקות בפריסה ארצית

  • חיפה – רח' ספרון 3, מרכז הכרמל

  • הוד השרון – הבנים 14 ב', קומה 3,  מרכז "אמא אדמה"

  • מודיעין – בית יהונתן, קומה 5, מרכז "דעה", קניון עזריאלי

אני פה עבורכם!

השאירו פרטים ואחזור בהקדם